Handels- og leveringsbetingelser

Senest opdateret: 7. august 2019.

Levering

Ulstrupholm Glutenfri ApS leverer din ordre med din valgte præference (GLS privat eller pakkeshop).

Leveringssted

Ved hjemmelevering sætter din bestilling ved din hoveddør, medmindre du beder os om noget andet.

Ved levering til pakkeshop modtager du notifikationer herom.

Du kan ændre dit leveringssted under din profil og angive, hvor pakken skal sættes (fx terrasse, trappe, carport eller lignende).

Skal der leveres i en opgang, og er du ikke hjemme, ringer vi på hos andre i opgangen eller ringer dig op for at aftale nærmere.

Du kan også ændre leveringsadresse under din profil, hvis du fx er i sommerhus i en uge og ønsker at få leveret dertil.

Alle bestillinger afleveres på det sted, du har angivet ved bestilling.

Chaufføren tager ikke leverancer med tilbage, og vi påtager os ikke ansvar for eventuelt tyveri eller hærværk efter levering.

Leveringstidspunkt

Leveringen kan ske i alle døgnets timer.

Det præcise tidspunkt kan vi desværre ikke oplyse, da det kan skifte fra uge til uge afhængig af antallet af leveringer. Under alle omstændigheder behøver du ikke at bekymre dig om råvarernes holdbarhed, hvis du kommer sent hjem.

Leveringsgebyr

Du vil blive opkrævet 29 kr. i leveringsgebyr på alle ordrer under 299 kr. med pakkeshop-levering. Alle ordrer over 299 kr. får fri fragt ved levering til pakkeshop.

Ved levering på hjemmeadressen er prisen 39 kr. på alle ordrer.

Priser

De til enhver tid gældende priser for vores produkter og levering fremgår af www.ulstrupholm.dk.

Er du tilmeldt vores abonnementsprodukter, vil du få besked om eventuelle ændringer i priser og gebyrer, senest 1 måned forinden.

Betaling

Du betaler dine produkter med betalingskort eller MobilePay.

Du kan vælge mellem forskellige betalingskort, som fremgår af betalingssiden.

Vi understøtter Visa, Mastercard og Maestro.

Din betaling trækkes fra dit kort når varene afsendes fra vores lager.

Abonnement: 

Tilmelding til vores abonnementsordning

Som abonnementskunde hos Ulstrupholm Glutenfri ApS vil du modtage din leverance med et fast interval baseret på de indstillinger, du vælger ved køb eller under din profil.

Har du tilmeldt dig flere leveringer, vil vi automatisk oprette en leverance til dig ugen før leveringsugen, og vi vil sende dig en e-mail med din kvittering uge for uge.

Du kan sætte dit abonnement på pause, når du skal på ferie eller springe enkelte leverancer over, når det passer dig, så længe ændringen sker inden deadline, som altid er 24 timer før, din levering finder sted.

Der er ingen købsforpligtelse. Du bestemmer selv, hvor mange kasser du ønsker, og hvor ofte de skal leveres.

Afbestilling, ferie og ændringer

Som tilmeldt til et af vores abonnementer vælger du, hvilken kasse du ønsker, og om du vil modtage hver, hver anden eller hver tredje måned.

Du modtager en e-mail fra os, hver gang vi sender vores varer afsted til dig.

Ændringer foretager du ved at logge dig ind på dine sider eller ved at kontakte os på mail eller telefon.

Ferie og stop for tilmeldingen

Tilmeldingen fortsætter indtil vi modtager din udmeldelse.

Du kan til enhver tid sætte din levering på pause, eksempelvis når du skal på ferie.

Det gøres ved at logge ind med dit password og vælge “pause tilmelding”-funktionen.

Du kan melde dig helt ud når som helst med effekt fra den efterfølgende måned.

Du kan opsige din tilmelding på hjemmesiden, på mail eller telefon. Du modtager herefter en bekræftelse på din opsigelse pr. mail.

Manglende levering og erstatningsvarer

Skulle levering mod forventning ikke være sket senest kl. 19 på den angivne leveringsdato, kan du kontakte os på mail alle hverdage mellem kl. 8-16.

Skriv til hej@ulstrupholm.dk. Vi vil så prøve at spore leveringen og efterlevere, og ellers krediterer vi dig hele beløbet.

Ved manglende levering skal vi have besked på leveringsdagen eller senest fredag kl. 19 pr. e-mail for at have mulighed for at spore leveringen og løse problemet.

Ved for sen besked kan vi ikke garantere, at din ordre krediteres.

Fortrydelses- & returret

Der er hverken fortrydelsesret eller returret ved køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug, der leveres til dig på din adresse.

Reklamation

Vi hører altid gerne fra dig, hvis der er noget, du er utilfreds med eller synes, vi kan gøre bedre.

Har du reklamationer til din levering, kan vi kontaktes pr. mail på hej@ulstrupholm.dk eller telefonisk til vores kundeservice +45 40 73 71 49 (alle hverdage 8-16).

Eventuel reklamation skal ske senest 14 dage efter, at du modtager pakken. Det gælder både reklamationer, der vedrører modtagelsen af og indholdet i pakken. På den måde kan vi reagere med det samme og rette op på eventuelle fejl eller misforståelser.

Emballage

Vi anbefaler dig at bortskaffe emballage på korrekt vis ved dine lokale dagrenovation.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for dit navn, adresse, telefonnummer og din e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos ulstrupholm.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.

Den dataansvarlige på ulstrupholm.dk er Morten Kyvsgaard.

Som registreret hos ulstrupholm.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig. Disse rettigheder har du jf. persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til hej@ulstrupholm.dk.

For en nærmere gennemgang af vores indsamling af data via ulstrupholm.dk, henviser vi til vores Cookie- og privatlivspolitik.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på hej@ulstrupholm.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr.

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse hej@ulstrupholm.dk.

Ulstrupholm Glutenfri ApS, Østre Allé 6, 9530 Støvring

E-mail: hej@ulstrupholm.dk

Telefon: +45 61 30 39 12